ویدیو | لحظه سرقت ماهرانه موتورسیکلت‌ها در کهریزک

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده کهریزک موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران عملیات کلانتری ۱۷۰ کهریزک قرار گرفت.
ویدیو | لحظه سرقت ماهرانه موتورسیکلت‌ها در کهریزک
کد خبر : ۴۳۴۵۰

وی افزود: در بررسی‌های میدانی و بازبینی دوربین‌های مداربسته مشخص شد سرقت توسط ۲ مرد جوان انجام می‌شود که اکثر سوژه‌های خود را از داخل پارکینگ ساختمان‌های مسکونی انتخاب می‌کنند که پس از جمع آوری و برآورد اطلاعات بدست آمده مشخصات سارقان در اختیار عوامل گشت محسوس و نامحسوس کلانتری قرار داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه بیان داشت: در ۷ شهریور ماه سال جاری ماموران این یگان، یکی از سارقان را در محدوده یکی از خیابان‌های کهریزک درحال پرسه زنی شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه سارق را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به انجام تحقیقات، شناسایی و دستگیری همدست وی اظهار داشت: تحقیقات تخصصی از سارقان آغاز شد که در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت شدند، اما پس از مواجهه با مستندات و ادله پلیس به بزه‌های ارتکابی ودر مجموع به ۸ فقره سرقت موتورسیکلت معترف شدند که پس از تکمیل پرونده و شناسایی مالباختگان تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ طرهانی از صاحبان وسایط نقلیه بالاخص موتورسیکت درخواست کرد: به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس توجه کرده و وسایل نقلیه خود را به سیستم ایمنی و قفل زنجیر مجهز کنند و در صورت پرسه زدن افراد معلوم الحال در محلات، کوچه‌ها و خیابان‌ها سریعا مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
رکنا
مجله زندگی
ارسال نظر